Tadaa =)

Int händer det mycket här inte mer än vardagslunk =)

A har börjat rida så jag är hur nöjd som helst när det är hästvård och A får en D ponny för då når inte hon riktigt åt. Och vem får rycka in då?? Jo en överlycklig mamma =)

Jag måste bara tala om hur nöjd jag är med Cdon, jag beställde en Ipad i går och i dag fick jag den. Det är vad jag kallar snabb leverans. Och jag fattar inte varför jag segat så in i norden länge med att köpa en.... Eller jo jag vet ju svaret, det är min make som hindrar mig.
Men jag har han att tacka för att jag inte är vi den ekonomiska ruinens brant :)
Skulle jag handla så mycket som jag tänker så skulle jag vara tvungen att anmäla mig till Lyxfällan, haha.

På söndag fyller min älskade syster år, jätte tråkigt att hon bor så långt bort. Helst av allt skulle jag vilja krama om henne på hennes dag, men men telefon och fb får duga för denna gång.

Men jag smider planer för att åka och handla loss på Gkås och givetvis ska jag hänga hos henne, Dala och kissmissarna en eller två dagar.

Nehepp dags att tänka på refrängen för det är ju en arbetsdag i morgon, och min tanke är att jag ska stiga upp en aningen tidigare än 15 min innan det är dags att åka till jobbet... Framförhållning, jajjamensan ;)

God natt alla söta, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0