Mitt liv faller samman...

Just nu vet jag inte vad jag ska göra eller hur jag ska bära mig åt. Det känns som att det är ett svart hål framför mig och jag snart kommer att falla ner i det och bara försvinna, jag kommer att falla i all oändlighet... HJÄLP MIG NÅGON!

Dokumentstödjare

Jaha i dag ska jag öka på min kompetens med att gå på dokumentstödjar uttbildning..ska faktiskt bli riktigt trevligt. Så är det ju alltid trevligt när chefen tycker att man passar för en speciell uppgift.
Sitter just nu hemma hos min kära syster och väntar på att mina nudlar ska bli färdiga så att jag får lite i magen. Jag har tagit tag i mitt liv igen och har börjat äta nyttigt. Slopat godsakerna helt och jag har t.om. lyckats gått ner 2 kilo. Fan vad duktig jag är:)

Äntligen har jag min tre dagars ledighet denna vecka..det är så skönt att vara ledig fredag, lördag och söndag.

Sen just nu är jag i en fas där jag trivs som fisken i vatten hemma. Vi köpte nya soffor i söndags och det blev hur mysigt som hellst hemma hos oss. Jag fick äntligen som jag ville ha det...tyg soffor. Min sambo ville ju givetvis ha kvar hans gamla soffa från IKEA som han har haft i tio år. Man satt ju nästan på golvet, så nedsutten var den.

Nehe ska ta och äta mina nudlar så att jag hinner komma i väg sen...jag har ju en tendens att alltid vara sent ute.

Kreepy

Ett tag sen igen..men jag ska bättra mig..anledningen är att jag har fastnat i facebook träsken...men jag kommer tillbaka starkt som jag alltid gör:P

RSS 2.0