Long time ago

Har helt enkelt inte haft lusten att blogga...varför vet jag inte. Känner mig inte så jätte sugen nu heller...men, men.

Försov mig i morse och blev lite irriterad på min sambo som inte hade lust att skjutsa Alva till dagis fast han inte började förens 13.30 i dag, Nejdå jag fick åka till sala och sen till jobbet. För skulle han ha skjutsat Alva till dagis så hade ju han varit tvungen att byta byxor.

Vi var till järndammen i dag och kikade på när min pappa fiskade, så var han så snäll att han bjöd på kor och kaffe. Sen följde Karolin med hem och vi åt tacos..gud vad det är gott och mättande.

I går var jag så duktig att jag var och cyklade i 40 minuter, tänkte att jag skulle ha varit på en tur i dag med. Men jag får ta en långpromenad i morgon innan Micke åker till jobbet. Jag känner mig verkligen på G nu, men man har ju sina mortötter till att gå ner sina onödga kilon.

Så nästa fredag ska vi i väg på After Work... ska bli så trevligt. Jag ser verkligen framemot det. Det tråkiga är att det är på BMB. Men det är ju Rytterne Röj som spelar.

RSS 2.0