Fredag på en Torsdag

I morgon jobbar jag sen är jag ledig fredag och lördag. Det underbara är att hela familjen är ledig tillsammans :)
På fredag är det dags för Alvas standard besök hos läkaren, förhoppningsvis är det ok väder på fredag så kan vi sova vid stugan.

I dag var jag med underbara Maria på stan och handlade lite presenter, så tog vi även sedvanlig baguette ;)
Jag hittade även en kofta, var tvungen att ta TVÅ storlekar mindre än vad jag brukar :D

Snart får ja hämta min ring, vad jag längtar :) tomt på mitt finger.

Annars så lallar det på i vanlig ordning.

Ja just Grattis till min älskade syster som förlovade sig 3/9-12 <3


Morn, Morn

Tillisen och jag ligger i sängen och tittar på tv. Vilka konstiga barnprogram det finns :O

I dag får vi se vad denna dag bjuder på. Ska väl ut på en promenad då mitt jobb är med i en stegtävling. Vi ska gå från Stockholm till Köpenhamn vi har fram till 24 november på oss.

Nu Gud orkar inte jiddra nå mer, so long.


RSS 2.0