Kristiansborg

I dag var jag och syster Johanna i väg till badhuset med Alva.

Och i dag lärde hon sig simma med simdynor=) Hon är helt vild i vattnet. Hoppa som bara den och simmade hela tiden, hon hade inte tid att vila sig.
Dom får det inte lätt på förskolan sen när dom ska i väg.

Jag måste verkligen åka i väg med henne fler gånger, själv älskar jag också att bada. Fast jag tror att det skönaste är att sitta i bastun efter att man har badat. Fast det var riktigt skönt att vara i varmabasängen också. Där upptäckte Alva att hon inte behövde ha några simdynor på sig eftersom hon bottnade.


Nehe ska gå och kolla hur det går med min potatis som jag ska ha med mig i morgon. Det blir en hel dag i morgon. Suck!

Mina nya stövlar

Ett tag sen nu igen, men men händer inte så mycket just nu.
Men jag har köpt världens snyggaste stövlar, inte var dom så dyra heller. Jag är så lycklig över att jag fann ett par ordentliga stövlar som är sköna att gå i. Jaja det var ju min syster som fann dom, jag skulle till en början inte ens prova dom. Men Tack Karolin för att du lyckades övertala mig=)

    <------- Dom här snygga stövlarna kommer jag att stappla runt i under hösten;)

RSS 2.0