Skor

Har i dag varit på stan och hittat ett par skit fina skor, jag måste nästan in och köpa dom. Men ändå vill jag kika runt lite om jag hittar ett par andra.

Har "lekt" taxichaufför i dag. Skjutsat runt min syster och grinig som bara den var hon, så detta var nog sista gången.
Jag längtar jätte mycket till lägenheten..ska bli så skönt att få fixa i ordning. Åååå det kommer att bli så fint

Har ritat hur den ser ut...man är ju ingen arkitekt men ni får ju i allafall er en uppfattning.






jajust

Glömde ju bort att skriva, huset är sålt och dom nya ägarna ville ha tillgång till huset den sista April. Och vi får inte tillgång till lägenheten förens den första Juni. Då har min pappa varit så snäll att han låter oss bo hemma hos han tills vi får tillgång till lägenheten.

Ett inlägg

Jaha snart har vi bott i Ransta en månad. Tiden går jätte fort och snart så får vi flytta in i våran lägenhet.
Fint väder har det varit hela veckan och jag har njutit i fulla drag, trodde inte att jag skulle tycka att det skulle vara så skönt med vår.

Har i allafall träffat en gammal kompis till mig nu när vi har flyttat till Ransta, jag har inte pratat med henne på fem år. Så i kväll ska jag hem till henne på en fika. Alltid trevligt när man återupptar kontakten med någon som man gillar.

Min stackars mormor är dålig igen och ligger på sjukhuset, dom vet inte vad det är med henne. Hoppas att hon blir bättre. T.om min moster kom upp från Jönköping, så det är ju inget ont som inte har något gott med sig. Jag skulle ju önska att hon kunde flytta "hem" igen.

Å valborg är det på onsdag, då ska vi ha några vänner hit som ska grilla och troligtvis blir det att vi går ner en vända för att titta på brasan. Håller tummarna för att det är varmt vet inte hur många gånger man har stått vid brasan och frysit.

Herregud vilket tråkigt inlägg...men jag kände bara att jag var tvungen att blogga lite eftersom det var så länge sedan.

RSS 2.0