Easter

Snart är påsken över, har inte hänt just något speciellt. Har varit hemma hela veckan pga min axel. Ska på röntgen på fredag. Hoppas att dom ser vad som är felet.

Fortfarande svin kallt om nätterna och just ingen värme på dagarna heller när solen försvinner.

Förra helgen var vi ju ner till syrran nere i Småland. Vi hann tom med att besök på GeKås. Handlade mest bara skit, det bästa fyndet jag gjorde var nog vinterjackan till A som hon kan ha nästa vinter, den kostade bara 70kr.

Resan gick bra, men det är ju så förbannat tråkig väg :/

Har jag tur får jag träffa syrran i Maj igen när hon hämtar hem lilla Ester, deras nya sphynx :)


Kommentarer
Postat av: Aida

Vilken fin hemsida du har!. Jag har precis börjat med en, kolla gärna in den:)//Aida

2013-10-12 @ 14:16:57
URL: http://dengagess.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0