Tröttmössa

Känner mig lite halv dassig.. Men hoppas att det går över. Har ju jobbhelg framför mig :/

Nästa vecka åker vi till min älskade syster nere i dom mörkaste smålandsskogarna. Hon blir ju färdig ssk :)

M jobbar kväll denna vecka och det känns som vi inte hinner umgås någonting alls... hatar det!

Men men, i dag var jag och Tillisen ute och gick nästan två timmar :) Så ikväll blev det pizza :)

Nej nu ska jag peta ner mina två illbattingar i säng så att dom orkar med morgondagens bestyr.


Kommentarer
Postat av: Snorr

Det ska bli så kul när ni kommer! :) Hoppas bara du hinner bli frisk innan dess.
Puss!

Svar: Det hoppas jag också att jag hinner bli och att ingen annan insjuknar
Heidi

2013-01-13 @ 13:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0