Never ending story..

Förstår inte att det ska vara så fruktansvärt långdraget med att försöka bli frisk.. Hatar att  vara sjuk och speciellt när det är ens jobbar helg. Var ju tvungen att ringa i lördags kväll och meddela att jag inte kommer på söndag eftersom jag hade feber. Och har legat tills i dag, men jag har det svårt att få i mig något att äta :/ Men men det kommer nog, har levt på fil och russin och det är ju inte att rekomendera.
 
På fredag ska vi till Ljungby eller till Växjö, eftersom snorr blir färdig ssk =) Tänk vad fort det har gått, känns som det var i går Tillisen var en månad gammal och Snorr flyttade till småland.
 
Orkar inte blogga nå mer, får bli mer nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0