Partylite

Har i dag varit värdinna för partylite, fast vi bara var 5 st med mig så fick jag välja valfria produkter för 600 kr :)

Jag köpte en jätte fin ljuslykta med hösttema, och en votivljushållare. Sen fick jag en höstlykta till och en amaretto votivljushållare (gratis) Fast nu är det färdigt med partylite för min del!

Har fixat på tjejernas rum också och delat av med en expedit hylla. Jag tycker att fet blev jätte bra fast lite trångt. Men när jag frågar om dom vill ha egna rum så säger dom nej.... Men men snart ska dom väl få egna rum hur vet jag inte men fortsätter väl att klura på det.

Snart får jag hem min kungsblå klänning, hoppas att den sitter som den ska och att jag tycker att jag ser ok ut i den.

I morgon ska jag ordna lite i hallen men min nya byrå. Gud det är så mycket att ordna med innan man blir nöjd med hemmet. Och när jag sen är nöjd så blir jag snart missnöjd och det ska ändras hit och dit.

Nehe nu ska jag slöa lite framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0