Längtar...

....efter mycket just nu :) Jag vill ha vinter och då menar jag riktig vargavinter :D Kan inte rå för det, men jag älskar när det biter i kinderna. Visst fryser jag också. Men man tänder ljus och tar den där stora koppen the som man inte är sugen på när det är varmt.

Sen längtar jag efter min syster, men dit ska jag på fredag. Jag kommer att längta ihjäl mig efter min lilla familj. Men det är ju bara över helgen. Jag vet att ingen kan ta hand om tjejerna så bra som min älskling!

Sen det jag ser fram emot mest sker om 49 dagar :D Lovely!

Sen måste jag berätta en gullig sak. Vi var till H&M i går jag och tjejerna varpå T får syn på en tröja med Pippi och Lilla gubben. Köpa säger hon och jag svarar att inte i dag. Så i morse när vi skulle ta fram en tröja så säger hon:
-Pippi tröja!
Och håller ut håret i två tofsar.
Försöker förklara att vi inte köpte den. Hon gråter och gråter, så efter jobbet ska jag köpa tröjan åt henne. Tufflan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0