Belive it or not, but I'm alive ;)

Lääänge sedan, men den som väntar på nå gott... (Väntar alltid för länge enligt mig)

Alla som känner nig vet att jag är den otåligaste som finns. Jag hatar att vänta. Ja jag vet att det egentligen inte är så jobbigt, men vad fan ska man göra medans man väntar? Om man har fb så hinner ju inte folk uppdatera i den farten jag tittar... Sen det där med spel på mobilen är inte riktigt min grej. Lyssna på musik, ja visst i en sekund typ så min låt lista är färdig lyssnad på en minut, och vad är oddsen att man får vänta så kort stund som en minut?!

Lilla T fyllde år i fredags, hela 3 år! Min bäbis är inte bäbis längre :( Men hon är så duktig. I somras slutade hon med napp och nu har hon även slutar med blöja :)

Ja Alva är duktig hon med, hon blir bättre och bättre på att läsa :) sen förra veckan så plockade hon undan efter maten och dagen efter det diskade hon för hand, värsta lyxen för hennes gamla mamma ;)

Gud jag tittade på project runway Sverige... Vilket jävla skit inte alls som originalet, djupt besviken är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0