Äntligen

Äntligen har min klänning kommit. Den kom i går, jag bad M att hjälpa mig att dra upp blixtlåset men han sa att det aldrig skulle gå att gången klänningen. Efter mycket muttrande sa jag att jag skull åka hem till mamma så fick hon hjälpa mig. Det jag fick till svar var:
-Du kan använda dig av hundra mammor, men du kommer inte att få igen klänningen!

Muttrandes åkte jag till mamma och tadaa, visst fan fick vi igen den. Och jag har nog aldrig känt mig så vacker som jag gjorde när jag hade klänningen på mig. Behövdes inget håll in tjafs utan den var verkligen jätte fin. Love it :) Så är det hu så kära läsare på att vara fin och att känna sig fin.... Och jag kände mig fin. That's it!


Kommentarer
Postat av: Snorris

Världens finaste! <3

2012-10-09 @ 20:04:09
Postat av: Mamma

Fina Heidi du var verkligen vacker i din fina klänning. Kram Mamma

2012-10-09 @ 21:58:03
Postat av: My

Så otroligt fin på en fin Heidi! Hoppas jag fårse massor av bilder sen när det är dax!
Kram My

2012-10-14 @ 17:55:58
URL: http://mysarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0