Äntligen

Tänka sig som jag har försökt med att komma in på bloggen, men det har inte fungerat.... Men nu äntligen, så nu sätter vi fart igen med bloggandet :) Igår var vi till Stockholm, åkte ut på Djurgården och gick på Vasa museet, aquaria och sist men inte minst Skansen. Var en helt underbar dag, men gudars vad vi gick. Men jag tror att tjejerna uppskattade dagen, trots lite gnabb :) I dag fyller min älskade mamma år <3 Fick någon tok ryck nu ikväll, så jag tvättade fönsterna i köket och böt gardiner, blev så fint så :) På måndag är min semester slut :( men men sånt är livet. Nehe dags att krypa ner i sängen så jag orkar gå upp lite tidigare mot vad det har blivit. Tänkte hinna med en massa saker.


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 mina små hjärtan

2012-07-21 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0