Underbara helg

Har haft en underbar helg ute vid stugan. vi åkte i går och sov kvar, Micke la plattor framför trappen och det blev jätte bra.
Vi hade köpt en flaska med vin som vi skulle dela på ute på altanen... men blev det så? Nej det slutade med att båda sov sittandes i soffan ;)
 
I morse var det jätte mysigt att äta frukost på altanen när solen lyste.
 
Sen åkte vi i väg på loppis utanför Heby, jag fyndade 5 ljuslyktor.
Så nu i kväll har jag piffat och fixat på balkongen. Skulle vilja ha det mysigare på altanen men det är inte så ofta vi sitter där eftersom när det är fint väder så blir det så himmla varmt så det går inte att sotta där :(
 
I morgon är det som vanligt arbetsdag...lite tråkigt för jag skulle vilja vara ledig, på ett sätt skulle jag vilja jobba lite mindre procent just för att få vara hemma lite mer med tjejerna. Men att jobba mindre innebär även mindre i lön och det är jag inte så pigg på.
 
Det är en tråkig sak som har hänt i mitt liv, men det tänker jag inte gå in på i detalj, ni som vill veta får fråga så får vi se om jag berättar :`(
 
Har haft ont i ryggen i en vecka tillochfrån. Jag vet inte om det är pga min nya madrass eller om jag har gjort mig illa på jobbet. Går det inte över snart så får jag byta madrass och om inte det hjälper så får jag ringa till läkaren. Men som sagt ont blod förgårs inte så lätt ;)
 
På söndag ska min stora lilla tjej åka till min syster, hur ska jag klara mig utan henne. Men jag vet ju att hon är i goda händer med min mamma och syster.
 
Nehe det är väl dags att ta och knoppa så jag orkar upp i morgon kl 5... Gaaaah!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag lovar att ta hand om din älskling och du ska se att tiden går fort och hon är snart hemma igen.
Kram Mor

2012-08-11 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0