Skallebank

Har så förbannat ont i huvudet, tänkte att jag ska klara mig utan att ta en tablett, men det känns som att den gränsen snart är nådd. Vet inte om jag står ut länge till. :/

I morgon ska jag i väg till dist.ssk och ta bort agrafferna, ska bli så skönt. Hoppas att det inte blåser så förbannat så att jag kan cykla. Jag ska ju röra på mig nu när jag inte är så otymplig längre med en mage som är i vägen. Det var så skönt att köra bil i går för det fanns verkligen plats och det fanns det inte sist jag körde bil.

I dag ska vi hem till pappa och hälsa på med lilla Tilda och Alva. När jag frågade Alva om vi skulle hälsa på morfar så sa hon:
-Ja jag har faktiskt saknat morfar...söt nöt:P

Nehe ska fixa lite mat inna vi ska i väg.


/Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0