Tänkte på en sak...

Det var inte riktigt trevligt det min kompis sa om min sambo, för är det ngt han har så är det hjärta och hjärna. Han är verkligen mån om sin familj. Och jag är lyckligt lottad som har han.


har precis städat färdigt och väntar på att tvätten ska bli färdig. Jag tänkte åka lite tidigare och köpa ett nytt dammsugarmunstycke och så ska jag köpa en bok som jag ska skriva i om min andra graviditet, precis som jag gjorde när jag väntade Alva. Någon rättvisa ska det väl finnas.

Nu hörde jag maskinen knäppa till. Så hej då=)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja, Micke har både hjärta och hjärna. :) Det ska ingen säga något annat. Så är han ju en helt fantastiskt bra och gullig pappa. :) Han älskar sin lilla familj och det syns lång väg.

Jag sa till mamma att det är så roligt, man blir så glad av er. För det märks hur lyckliga ni är tillsammans. :)

2009-05-28 @ 12:18:52
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0