Nytt inlägg

Har precis kommit hem från att lämnat Alva på dagis, ska ta och dammsuga och diska. Sen har jag även varit så duktig att jag har tvättat en maskin med kläder.

 Har ingen lust att jobba i dag, vill vara hemma, känner mig som en hemmakatt i dag. Vill bara vara hemma och pyssla och stöka. Men får hoppas att jag känner lika på fredag när jag är ledig.

Det är mycket lättare att stöka på för sig själv när inte Micke är hemma. Han vill oftast inte stöka som jag vill och när han lägger sig i så blir det inte lika bra.

Jag vet det, för hur många gånger började inte jag med att bygga kanin och marsvins burar när vi hade dom. Jag hade en bild i huvudet om hur det skulle se ut och skulle snickra på egen hand. Men som vanligt och alltid kom Micke och la sig i och det blev två ton otympliga burar som såg ut som skit. Jag orkade aldrig vara med och avsluta bygget utan det fick han göra.

Min sambo tror inte att jag klarar av saker och ting själv.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vet känslan när man blir less å inte orkar greja det till slut när dedt strular.. å gubban får slutföra det.. högst mänskligt! ;))



(å självklart fick du länka, det tackar jag för!)

2009-05-09 @ 11:30:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0