Nya arbetstider

I dag är det första kvällen jag ska jobba till nio. Herre gud vad skönt det ska bli, det tråkiga är att jag får gå ner i procent. Men men. Snart ska jag vara hemma minst ett år. Längtar!

Har varit och lämnat min älskade dotter på dagis, har precis bryggt mig en kopp kaffe.

Hjälpte min systet att flytta i går. Hon har en jätte fin lägenhet, det är tyvärr så tråkigt att det luktar inpyrd rök. Hon har pratat med salabostäder som skulle dit och kolla om hon kunde få om målat. Så vi håller väl tummarna för henne.
Jag är även mycket stolt över mig själv. Jag lyckades backa upp bilen med släp upp på min pappas garageuppfart hur fint som helst. Jag är så jävla duktig! =)

Var i väg till frissan med Alva i går, hon blev jätte fin men jag fattar inte att det kostar 325 kronor för att klippa henne. Huga!

Nehe ska gå och ta mig en kopp kaffe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0