Miss i nassen

Jag satt i godan ro och kikade runt på nätet. Plötsligt får jag ett sms, funderade på vem som skickar sms miss i nassen. Då är det en fd. arbetskompis som frågar om jag är vaken?!
Svarar att det är jag.
Då ringer det i mobilen.... Hahaha hon ringer eftersom hon har råkat sätta in pengar på mitt konto, som i själva verket skulle in på hennes sons. Men nu råkar mitt namn vara ovanför hans. Haha och hon hade signerat med mamma. Tänk vad jag skulle funderat på varför min mamma satt in pengarna på mitt konto.


Vi sitter och funderar på om vi ska åka över till ahvenamaa. Hyra stuga si så där två nätter, det räcker. Vi är ju den snabbsemestrande familjen. Det borde alla veta vid det här laget. Det längsta vi har varit borta är en vecka. Och det räckte gott och väl =)
Fast vid närmare eftertanke kanske vi var borta ett par dagar till när vi var till finland 2004. Kommer inte riktigt i håg.

Nehe dags att gå och tvätta sig och krypa ner i sängen, för i morgon får vi besök redan kl 11 på fm. Herregud det är jätte tidigt.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0