Bloggeli blogg

Har i dag möblerat om i vardagsrummet och tagit bort matsalsbordet. Riktigt ljust och fint blev det. Undra hur länge jag är nöjd.

Var ner på stan i dag och handlade lite kläder till Alva.
Köpte ett par byxor, en kjol, trosor, en keps och en jacka.
Köpte ingenting till Mig eller Micke, jo förresten köpte tre par mammatrosor. (till mig om inte alla förstod det)

Sen var vi i väg och handlade mat, åt mat och var hem till Karolin. Sen har det just inte hänt så mycket.

Jag hade hoppats på att det skulle vara lite varmare väder i dag så att man hade kunnat vara ute utan att man blåste bort, men men får hålla tummarna för att det blir varmare i morgon. Jag vill ju ha mina capribyxor på mig.

I morgon ska jag i allafall försöka med att städa ur min garderob, den yr igen så fort. Men jag ska ta bort lite kläder som jag inte kan ha.

Nehe ska kika runt lite på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0