18/5-09

I dag har Alva härjat med Engeline. Dom lekte faktiskt riktigt bra i dag, dom bråkade inte ens en  endaste gång. Skönt.

I Lördags var vi i väg på konfirmation, långrandigt i kyrkan, god mat. Så det var synd att klaga.

I grå var vi ner till hamnen och tittade på båtarna, sen var vi även ner till björnön och käkade glass. För det var ju riktigt fint väder hela dagen.
Vi passade även på att äta mat på balkongen.

I dag har jag inte ens hunnit vara ute, men jag ska knata över till syrran en vända så lite frisk luft kommer jag att få i mig.

Nehe ska vila lite innan vi knatar över.

So long



Kommentarer
Postat av: Snorris

Ditt barn har inte tjocka ben hon... Haha :D

2009-05-19 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0