Tisdag

Jaha i dag händer detvälinte så mycket mer än att jag ska till jobbet snart och jobba fram till tio.   Jag ringde till jobbet för en stund sen och skulle höra om jag kunde få ta fl söndag kväll, dom visste inte riktigt. Men dom skulle återkomma. Två timmar senare ringer dom från jobbet och talar om att jag kan vara ledig hela söndag, självklart offrar jag en semesterdag.
Jag tog ledigt eftersom då behöver inte Alva var hela dagen med Micke på jobbet.

På torsdag tänkte jag att Alva och jag ska hem till morfar och kolla på hennes större cykel, hoppas att den inte är allt för stor. Känns som cykeln hon har nu börjar bli för liten.
Sen tjatar hon om att hon ska ha kickborden, och morfar säger att hon ska få den. Men jag är lite tveksam till att hon kan cykla på den. Vet inte riktigt hur hon har det med balansen.

I söndags var vi i väg till Avesta och badade. Riktigt roligt var det, så är Alva helt övertygad om att hon kan simma själv, och Micke krossar henne genom att säga att hon inte kan det.

Jag säger bara en sak:
-Helle guu pappa ja kan visst pimma!

Nehe ska plocka ihop mitt pick och pack för att strax bege mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, helle guu pappa... Skrattar

Hon är ju så skön lill tjejen! :D

lilla pluttan! :)



Mina blommor är jättefina nu, de har slagit ut helt nu och jag njuter av dem varje dag!



Vi får ta en filmkväll sen någon kväll när du är ledig. :)

kram

2009-03-31 @ 16:20:01
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0