Yesterday

I går morse kom Alva in till mig på morgonen (som alla andra mornar) och väckte mig.

Hon hojtade till att vi skulle upp och äta macka, jag svarade att jag bara skulle sträcka på mig. Låg och halv lurade, tills jag hörde att hon öppnade dörren på frysen och sen på balkongen.

Fan vad pysslar ungen med tänkte jag innan jag steg upp....

Jag går in i köket och kikar men ser inte henne, kollar i hennes rum, nope inte där heller. Sen går jag mot balkongen, försöker putta upp dörren med det går inte. Jag kikar ut genom fönstret och ser att hon sitter framför dörren på golvet och

ÄTER GLASS! Då tror hon att om hon sitter där så syns hon inte, herregud.
Alva är en riktig trollunge, det är sant bara hyss i ungen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0