Today

Tänk att i dag hände det som jag inte trodde kunde hända när man jobbar i hemtjänsten. Jag slutade 45 hela minuter tidigare än vad jag ska. Vi hade lite att göra och så hade vi intron så vi delade upp dubbebemanningarna. Det var riktigt sköt må jag säga.

I dag har det inte hänt så mycket, väntar på att mina väskor ska komma med posten, fast mest av allt väntar jag på att det ska bli söndag kväll så att jag har semester ngn gång.

Det ska bli så skönt.

På lördag och söndag ska jag hem till min syster. Vi ska till Mummus grav, har även tänkt att jag ska plantera en hortensia. Hoppas bara att gravstenen har kommit.

Nehe nu ska jag titta på skenet bedrar med underbara Hyacint Bucket.

Se Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0