Stävre

I dag tog jag och Alva första doppet med snorris.
Vi var till stävre och badade, det var 20 grader i vattnet=)

Vi var även i väg och tittade på ett till hus i dag men det var inget att ha, eller det hade varit det om det inte hade luktat piss i hela huset och källaren var delvis fuktskadad. Det var tråkigt eftersom huset had förövrigt passat oss.

Men men får se om det kommer flera hus, det finns ju gott om dom men jag vill inte heller låna allt för mycket med pengar, vill ju ha en fortsatt skälig levnadsstandard.

Vi har i alla fall bokat en stuga på Åland i tre nätter. Så den 22 Juni bär det i väg. Det ska bli riktigt skönt. Stugan är på
42 kvm (jag hittade inte knappen man höjer upp tvåan med ;)

Nehe ska gå ut på balkonen och vattna på planteringarna och ta mig en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0