Midsommar

Snart har en vecka gått av min semester, halva tiden har varit fin och halva regn. Det ska bli skönt att åka till Åland på måndag.

I går var jag en vända hem till min mor, hjälpte henne med att köra hem paket från Åkrahallen. Herregud vad med folk det var, jag tror att alla håller på att handla ihjä sig inför midsommar. Mamma hade handlat två jätte söta klänningar till Alva, och dom var ju även rosa som hon vill ha sina kläder.

Alva är rättså lustig på det sättet, hon ska leka med bilar, men kläderna hon ska ha på sig ska vara rosa.

Nehe ska gå och göra tårtan till i kväll, ska hem till svärföräldrarna och fika. För vi hoppar nog över att åka till brunnen eftersom det är så tråkigt väder. Senare på kvällen blir det grilla av hos Ncklas och Erika.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!


//Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0