Äntligen hemma

Ja för hade jag fått som jag velat hade jag redan varit hemma i måndags.

Det vare inte hemskt, men jag är nog en person som vill vara i hemmets lugna vrå. Vet inte varför, för är jag hemma allt för länge så vill jag i väg. Men bara på kortare turer.

Allt var bra på Åland förutom att det var så dyrt. Men men har man semester så har man och då kan man unna sig att äta för 32 euro per gång och handla kläder för 81 euro på Kapp ahl....ja jag vet att den affären finns hemma t.om i lilla sala. Men men hittar man ngt snyggt och billigt så gäller det att passa på för det är inte heller säkert att det finns hemma.

I morgon bär det i väg igen, fast söder ut och utan min älskade sambo och dotter. Denna gång när det i väg med min far och hem till min systers pojkvän. Ja Karolin är också där. Vi ska ner med kattrackarn. Micke kommer att bli överlycklig. Men jag vet inte om jag kommer att vara det efter si så där fyra timmar i en varm bil.

Jag fattar inte varje vår säger jag att jag ska fixa acn på bilen, men blir det av...så klart inte. Ni känner väl mig =)

Nehe ska gå och titta lite på tv.

//Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0