...som ror så att svetten lackar...

Jaha i dag var vi in till stan och handlade lite. Tro det eller ej men jag lyckades handla allt jag skulle och lite till :P

Sen så passade vi även på att städa förrådet, jag tvingade Micke kasta en del, själv skulle jag gå igenom en kartong med gossedjur, men lik förbannat har vi hela kartongen kvar med samma gossedjur.
Jag kan ju inte slänga mina kära djur.

Ett speciellt minne har jag av en lila mjukisorm. Jag och min syster var på stor och liten men Mummu för att handla julklappar åt varandra. Jag hade önskat mig en sån orm, jag är på väg till Johanna och Mummu när dom får syn på mig. Mummu ska gömma undan ormen som ligger i kundkorgen för att jag inte ska se den. Så hon pular ner den i hennes handväska, så jag gick där i leksaksaffären och oroade mig över att Mummu skulle åka dit för snatteri. Men men det gick bra och lycklig blev jag över ormen på julafton.

Ja just appropå ormar, när vi var till gropen för att bada i kväll så låg det en orm på stigen där vi skulle gå...hua ryser i hela kroppen...Tänkte nästan skita i att bada.





Några av mina kära gosedjur som får fortsätta att bo i kartongen =)

Kommentarer
Postat av: snorris

Jaaaa! Dom måste du ju spara! Speciellt den där "månhunden" :D

2009-07-03 @ 07:05:10
Postat av: Jonna

Ha ha ha! Jag kommer ihåg din orm och den mörkblåa... Nallen? :)



Shit i helvete! Du känner ju mig. Jag hade garanterat skitit i att bada! Jävla ormjävlar! De är fan ute efter mig! :(

2009-07-03 @ 20:09:35
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Heidi

Snorris...självklart sparar jag Stumples :P



Jonna..Ger mig fan på att ormarna är efter

mig också...blä!

2009-07-05 @ 15:11:39
URL: http://sarajarvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0