Äntligen

Nu är det bara en kväll kvar att arbeta sen är jag ledig i tre underbara dagar. Men så har jag även bara två veckor kvar att arbeta innan jag går på HSP =) Hade inte tänkt att gå tillbaka till samma arbete sen, men men det visar sig. Kanske ska vara hemma och vara lyxhustru, för så bra tjänar min sambo...not!

Jag vart sugen på att köpa ny mobil, men jag skiter i det, den som jag har får duga, men till saken hör den att jag tycker att det bara är krångligt med tuchskärm.

I dag var jag hem till min pappa och vi beställde båtresa hem från finland. Vi åker nämligen den 19:de till min farbror. Jag, Micke, Alva och pappa.

På lördag ska vi hem till pappa och grilla, vi ska äta:
*grillspett
*strips
*potatissallad
*grönsallad med fetaost
*tzatsiki

mmmm det kommer att bli mumma, det var länge sen jag käkade grillspett...me Love!

Nehe dags att krypa ner i sängen, blev inte mycket sömn natten som var eftersom Micke låg och snarkade hela natten. Klockan fem i morse sa jag till han att han fick lägga sig på rygg.

Jaja natti natt.

//Heidi

Kommentarer
Postat av: rosis

inte kan jg tro att lillebror snarkar:)

2009-07-30 @ 18:20:36
Postat av: Jonna

Och nu tänker du: Svarar man på inlägg i bloggar klockan halv 4 på morgonen? ;) :P Japp! Om man heter Johanna, är din kompis och inte kan sova så gör man det! :D

Ha ha! Ny mobil för att du inte gillar touchscreen... Hmmmm... Ska vi tro på den, eller är det bara en ursäkt för att få gå och köpa en till? ;) Nog har jag hört talas om konstiga begär när man är gravid... Men seriöst... Mobiltelefoner Heidi? ;)

Nej, jag förstår vad du menar. Touchscreen är fucking värdelöst! Jag råkar alltid svara eller trycka bort samtal när jag har mobilen i fickan och den börjar ringa...

Oh, du... Ett nytt uttalande från fröken bright as hell...

"Det är ju tur att de inte använder vanligt socker i naturgodis, utan bara fruktsocker... För fruktsocker är mycket lättare att gå bort. För vanligt socker, DET sätter sig på ställen på kroppen som är svåra att promenera bort...."

Jag såg nog ungefär lika nollställd ut som Xita...

Jag tänkte iallafall: "You say what?!?"

Du får tre gissningar på vem som sa det.... :P



Nä, nu ska jag försöka somna.

Egentligen är jag ju sympativaken för att jag tycker så synd om alla gravida kvinnor med snarkande sambos... ;)

Men berätta det inte för någon.



Puss och godnatt vännen! :)

KRAM!!!

2009-07-31 @ 03:38:06
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0