Tupperware Party

Var i väg i kväll på ett tupperware party med inställningen att jag inte skulle handla ngt. Men men några byttor vart det i allafall. Jag skulle kunna handla hur mycket som helst men jag har lärt mig att tänka på vilka jag kommer att ha användning för. Dom hade ett bra pris på en lökhackare, tänkte först att jag skulle köpa den. Men sen så slog det mig att jag använder sällan näst intill aldrig lök i maten. Så då fick det vara fast den var så bra att man kunde hacka både nötter och diverse frukter i den. Hackar inte det heller så ofta:)

I morgon är jag äntligen ledig...min enda dag denna vecka. Skulle ha åkt till min syster och hade gärna gjort det om det inte skulle bli så sent. Får ta det en annan gång när hon har bättre med tid.

Nehe ska kika om jag hittar ngn billig cykel på blocket till mig själv...Kanske ngn som har en till försäljning=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska sälja min gamla för 800! Intresserad? En sk "citybike", köpte den för.. Öh.. 8-9 år sen.

2009-01-14 @ 21:40:16
Postat av: Anonym

Jag ska sälja min gamla för 800! Intresserad? En sk "citybike", köpte den för.. Öh.. 8-9 år sen.

2009-01-14 @ 21:40:45
Postat av: Anonym

Vafan syns inte mitt namn för nu då?



/Anna

http://choqlat.wordpress.com/

2009-01-14 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0