Städa, städa varje fredag och så varje jul...

Plockade undan en massa i Alvas rum när hon hade gått och lagt sig. Hon har verkligen tusen saker som hon inte använder. Nu hoppas jag att hon bara har hälften kvar. Men nu måste jag rensa i förrådet för det börjar verkligen bli fullt och då måste jag slänga en massa. Det bästa är om Micke inte är hemma överhuvudtaget när jag gör det, inte Alva heller för den delen.

I morgon tänkte jag att jag ska byta gardinerna i lägenheten och storstäda. Damma och hela rubbet, Det är så skönt när det är gjort allt känns så fräscht. <----klaga inte på stavningen!

Bilen är även fixad...jag jag trodde ju att det skulle kosta 400 men det visade sig att det kostade 800 per sida. Så nu bidde jag 1600 kronor fattigare. Sen måste jag även betala 1500 i självrisk eftersom vindrutan har en jätte spricka. Jag trodde att jag skull klara mig fram till vår, men ack vad jag bedrog mig. Med detta växlande väder som vi har haft så sprack den på mindre än en vecka.

I natt sover Alva utan blöja...hon måste klara av det snart eftersom vi ska lämna pregnatiolprov den fjärde när vi ska till CG. Men jag är nästan helt hundra på att tills dess har vi fixat det, min lilla tjej börjar bli stor.

Nehe ska gå och umgås lite med min sambo...sen får jag ju inte se han på nästan hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0