Så nervös...

...att jag mår illa. Och jag fattar inte varför jag är så nervös, för jag ska inte ens åka själv. Hela denna vecka har jag introdution. Och jag jobbar ju med samma som jag gjorde innan. Men det är väl det att jag måste lära känna nya människor och lära känna nya boenden. Men jag vet att det kommer att gå bra och jag har ju hört det från andra som jag känner. Men mina nerver är verkligen på helspänn. Sen är det säkert det också att jag ska bara jobba kväll.

Men jag hörde på dagis i dag och det var helt ok för dom att jag lämnar Alva runt ett två. För jag kan inte lämna henne vid nio för då får jag aldrig träffa henne, och jag vill ju träffa min lilla baby.

Nehe ska gå och städa lite och försöka med att få lite i magen...HERRE GUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0