Ransta

Är just nu hemma hos min far och har precis ätit en jättegod Kalops som min pappa gjort. Han har blivit riktigt duktig på det där med matlagning.

Min minsta syster är tja inte riktigt hysterisk men nästan för hon ska flytta till Uppsala på måndag, så för tillfället bor hon i kartonger. Men jag kommer i håg när jag skulle flytta hemifrån för första gången. Jag bodde nog i kartonger i en vecka innan jag skulle flytta:D

Var ut en vända för pappa skulle tvätta bilen, pch jag var inte ute länge eftersom det är svinkallt ute, det var bara lilla Alva som stod ut med att var ute medans pappa tvättade bilen.

Karolin ska följa med mig till Sala då ska jag passa på att handla lite godis...jag är grymt sugen på choklad. Sen ska jag städa lite hemma. Ska lägga upp gardinerna så att jag kan hänga upp dom. Ev att jag även tvättar fönstrerna, det är sjukt tråkigt men det är ngt som verkligen behövs hemma hos oss. Är det inte Alva så är det katterna.

Nehe ska skynda på min syster lite så att vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0