Keeping my fingers X

Chefen skulle ringa i dag men har inte hört av sig....suck. Förhoppningsvis ringer hon i morgon eftersom vi troligtvis kommer att få våra schemor i morgon.

Jag hoppas verkligen att jag har fått dag raden och att det är mer än sjuttiofem procent. Tänk om jag har sån tur att jag får hundra procen....tänk om! Jag skulle vara världens lyckligaste då.

I går köpte vi en säng till Alva, när vi kom hem skulle vi bygga ihop den. Tänkte att det är väl snart gjort. Inte förens kl elva kunde stackars Alva gå och lägga sig. Jag sa till henne att hon fick gå och lägga sig i våran säng. Men det ville hon inte hon ville ju ligga i sin STORA säng. Vi får se hur det går eftersom nu ligger hon som i en vånings säng och Micke tror inte att hon klarar av det om hon ska gå ner i natt. Men jag är nästan helt säker på att hon klarar av det, vi får se annars så får hon ropa på oss.
Och eftersom jag inte hör henne varken när hon ropar eller kommer och lägger sig i våran säng så är det väl stackars Micke som får gå och hämta henne.

Har äntligen fått ett "matsalsbord" så köpte jag en ny matta som skulle vara under bordet, men den fick ligga under vardagsrumsbordet i stället. Det såg mycket bättre ut:P

Nehe ska gå och umgås lite med min sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0