Jävla Korvskinn

Mina tjöjor som jag fick på jobbet sitter som korvskinn på mig, och ändå överdrev jag storleken. Micke provade också tröjan och sitter tight på han med....suck. Det blir snabb bantning.

Men jag har ju gått ner i allafall tre kilo sen jag slutade på haga, ja jag små åt massor där fast jag inte behöver det.

I morgon ska jag ner på stan och ta kort till körkortet och till legitimationet ^^ som jag ska ha på jobbet. 150 pengar tog han för det, Blä jag hatar att ta kort...iaf på mig. Hoppas att fotografen är bra.

Det jag ju dags att förnya körkortet, tänk att jag har haft det i tio år....det var det inte många som trodde:D Fast jag kör ju som en gud:P

Nehe ska sätta på lite kaffe, Alva följde med Karolin för att möta upp en kompis till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0