Januari 2009

Nytt år med nya förväntningar....

I dag är det dags att åka till jobbet efter två dagar ledigt. Känns lite si ocg så med att jobba två kvällar på raken.

Jag har hittat en mobil som jag vill ha, men på ett sätt så känns det helt onödigt att köpa en mobil när min fungerar hur bra som helst. Men jag kan inte få den där jävla mobilen ur mitt huvud.

Jag hade tänkt att jag skulle ha knatat ut en sväng innan jag åkte till jobbet, men det blev inte så eftersom vi låg och sov så länge. Få ta en promenad i morgon i stället.

Nehe det är dags att dricka upp kaffet innan jag ska i väg.


Kommentarer
Postat av: rosis

vad har du nu sett för mobil?? kram

2009-01-02 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0