Hemtjänst eller demensboende...?

I morgon ska jag säga till chefen att jag ska följa med Attendo, jag väljer att jobba i hemtjänsten istället för att jobba på ett demensboende. Den största orsaken är att jag inte kommer hundra överens med chefen som ska bli.. Och då tycker jag inte att det fungerar.

Så äntligen känner jag mig fri, fri som en fågel. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att tjänsterna finns kvar. Tydligen så har hon sagt:
-Först till kvarn får först mala....Hoppas verkligen om jag är en av dom.

Jag pratade med min syster om detta och jag fick jätte bra feedback av henne. Tack Johanna.

Måste även få tummen ur arslet och fixa blommorna till Mummus begravning. Nehe ska fotrsätta att titta på Shear genius.

So long 4 now=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0