Här går det undan

Det är en massa saker som jag ska ta in, rutiner boende, gator och en massa annat. Jag har fått kläm på det mesta tycker jag eftersom jag bara jobbar kväll och åker till samma brukare. (tycker inte om namnet brukare)
Alla arbetskamrater är jätte trevliga hälsar och frågar hur det går. Chefen frågar även hon hur det går och om jag vill ha en kväll till intro...men jag tackade nej. Hoppas att jag inte sket i det blå skåpet. Jag trodde att jag skulle börja jobba på torsdag, men ack vad jag bedrog mig. Jag börjar inte förens på Onsdag. Jag har intro på lördag fm, sen börjar jag äntligen.

På tisdag är det min älskade Mummus begravning....känns tungt.

Jag fick en del kort av min mor på när jag var liten, då slog det mig hur lika vi är varndra jag, Karolin och Alva.


           ALVA                             KAROLIN                            JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0