Gnäll

När man var tonåring och bodde hemma så tjatade ensföräldrar på en hela tiden, jag trodde att man skulle slippa det när man själv blev vuxen, men ack vad jag bedrog mig.
Min sambo tjatar lika mycket på en dag vad min föräldrar tjatade på mig under hela min uppväxt. Inte är det roligt heller när han säger åt en vad man ska göra under dagen i hemmet kvällen innan han går till jobbet.

Det värsta av allt är när han säger till Alva att han inte tänker lyssna på vad hon säger eftersom hon har börjat stamma. Herregud, det är ju ngt hon inte kan råför. Jag låssas som att jag inte hör att hon stammar. Micke däremot tror att hon gör det med flit och gnäller på henne hela tiden.

Hoppas att han snart kan vara en hel dag utan att gnälla....keep my fingers X

Kommentarer
Postat av: Snorr

Hon kanske har kommit på ett sätt att få uppmärksamhet från Micke? För uppenbarligen ger han henne den uppmärksamheten hon vill ha genom att bli upprörd.



Håller också tummarna för dig syster :)

2009-01-11 @ 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0