Fönsterputs

I dag fick jag tummen ur arslet och tvättade fönster...det var lättare sagt en gjort med en treåring som skulle hjälpa till. Men men nu är det gjort i alla fall.

Håller tummarna för att chefen ska ringa mig och säga att jag har fått hundra procent i hemtjänsten. Hon skulle ju ringa mig i morgon eller på tisdag, jag VILL att hon ska ringa i morgon=)

För övrigt har det varit stök hela dagen i dag, var ner i tvättstugan och bokade tvättid i dag..men jag gick handlingarna i förväg och tvättade i lägenheten så hängde jag det i tvättstugan, gardinerna däremot tvättade jag i tvättstugan medans det andra torkade.

I morgon bär det av till jobbet för det är dags för min "häst" vecka...suck! Är bara ledig på torsdag. Hoppas att veckan går fort.

Snart är det dags för Mummu att begravas, jag måste lämna in Mickes kostym och min jacka till kemtvätt, hm undra vad det kostar. Jag har aldrig lämnat i nå kläder till kemtvätt. Men men ngn gång ska väl vara den första.

Nehe funderar på gå och lägga mig så att jag orkar upp när klockan ringer strax före fem i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Då kommer du till mig på torsdag då och hälsar på? :)

2009-01-11 @ 23:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0