Äsch

Har inget speciellt att skriva om....känner mig mest less helt enkelt.

Svinkallt är det ute, har ingen lust att sitta på balkongen heller.
Micke håller på att lägga Alva, Usch jag vill inte ens jobba nu i helge eftersom det är min skit helg till råga på allt.

Men en sak ska jag säga:
-TUSEN TACK MINÉA OCH KAROLIN FÖR ATT NI HJÄLPTE MIG MED BLOGGEN=)

Funderar på att åka till Uppsala på Måndag och hälsa på snorris, fast hon kanske är i skolan länge. Annars så får jag åka nästa helg. DÅ tänker jag tvinga med Tätting. Men man får visst se till att inte bli nödig eftersom toaletten visst är pytte pytte liten. Det sägs att man måste backa in för man får inte rum att vända sig. Och jag vill inte sitta fast på en toalett, jag har ju faktiskt familj och jobb som måste tas hand om.

Nehe ska gå och titta om det är något sevärt på tv´n

Kommentarer
Postat av: Karolin

Tack själv för hamburgarna och skjutsen och lånet av bilen. Men du ska veta syrran att du är SKITBRA som du är, och att du inte fick det där pissjobbet är ingenting att bli besviken över, det var helt enkelt inte tillräckligt bra för dig. Dom förtjänar inte! :)

2009-01-15 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0