Det blir bättre och bättre dag för dag...

Jag känner mig bättre och redo för jobbet på måndag, Men Alva har fortfarande feber i dag var det bara strax över 38. Men tisdag, onsdag, torsdag så hade Alva mellan 39,5 och 41. I onsdags var vi i väg en vända till barnakuten för att ta reninprov..det var lågt men inte oroande lågt. Som tur var fick vi åka in, men först ville dom lägga in Alva.
Micke såg sin chans där med att ligga på rummet och trycka på klockan och bli servad att snygga sköterskor...Haha men tji fick han:D

Alva har varit jätte gnällig i dag och inte alls rolig som hon brukar, men det har ju att göra med att hon inte mår bra.

I dag fick jag ett jätte fint Efva Attling halsband av Micke och Alva. Medans jag bara köpte en sketen tröja till han.

Alva köpte en mugg med hjärtan och en björn i muggen. Hon kom med den så sa hon:
-Pappa ha den
-Ska du köpa den
-Mmmm mina pengar
Så knatade hon till kassan och tog upp hennes pengar och betalade glatt.

Hon är ju för rar. Men dom senaste dagarna har hon sagt så fort man har sagt ngt till henne:
-Du sa?  (Vad sa du?)

Har mellan varven retat gallfeber på mig. :P

I morgon kommer min kära syster Johanna hit med hennes Johan, Alva har väntat jätte länge.

Nehe ska kika på lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0