Babykläder

I går beställde jag lite kläder till lilla Alva, jag kunde inte låta bli att beställa även lite kläder till knodden i magen. Det fanns jätte mycket fint.

Sen i dag så tog vi in kartongen med Alvas gamla kläder, hittade kläder som hon hade som nyfödd. Dom ligger i tvättmaskinen och blir rena =)

I morgon ska jag till spec.Mvc för att prata om mitt blodtryck. Var till läkaren i går och blev sjukskriven, hon tyckte att det enda som hjälpte var att vila. Så nu är Alva på dagis på fm.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till finland till min pappas föräldrarhem. Det ska bli riktigt skönt att komma i väg upp till norr. Det är så vackert där.

nehe ska gå och stoppa min älskade dotter i badet.

//Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0