Vad har jag för unge?

Som mina nära och kära vet så har min älskade sambo jobbat hela helgen. Min pappa lånade min bil då han hjälpte min syster att flytta ut från sin lägenhet.
Så då passade jag på att tigga skjuts av våran vän Mathias. Jag skulle nämligen till ÖB och köpa en hylla till balkongen.

Alva brukar lyssna på låten:
Det är så synd att du är så söt



När vi går på ÖB så går hon mellan hyllorna och säger:
-Det är så jävla synd om mig!

Ni skulle bara veta vad folk tittade på Alva, jag hade som vanligt jätte svårt att vara allvarlig och säga till henne att det verkligen inte passar sig att vara en söt tjej på tre år som går och svär. Men jag lyckades nästan utan att le allt för mycket.

Sen var det inte heller lätt när hon springer mellan hyllorna och ropar till Mathias:
-Lämna mig inte.

Dom måste trott att vi var världens mest missanpassade människor som råkade hamna på ÖB.

Kommentarer
Postat av: de du :-)

ler bara ler

2009-04-26 @ 23:35:57
URL: http://motormouth.blogg.se/
Postat av: Mor

Ja du Heidi den tjejen du lycka till

När hon blir äldre ;

2009-04-27 @ 00:06:33
Postat av: Jonna

Hej! Johanna Rosén, du vet hon med hunden... (härmar Alva) :D



skrattar Hon är så skön! :D



Hon har sin egen lilla (läs stora) vilja och hon kommer bli precis som både mamma och pappa när hon växer upp! Det vill säga, helt underbar. :)



stor kram till en helt underbar vän

2009-04-27 @ 23:24:00
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0