Pesach

Jaha i dag bär det i väg till pappa för att äta lite påsk mat. Micke jag och Alva bidrar med Ägg, Prinskorvar och Jansson utan Jansson.

Jag har en aningen svårt att hitta kläder i min garderob som passar, börjar bli lite trångt runt midjan.

Ringde i allafall och bokade tid för ultraljud i går, ska dit den 26:e Maj. Förstår inte varför man ska ringa och boka så tidigt. Är det så många som är gravida?
Så här lät samtalet....
-Hej jag ska boka tid för ultraljud.
-Då blir det runt mitten på Maj.
-Det går inte för jag måste gå i vecka 18 för jag är fet.

Hon måste ha trott att jag är helt pantad. Men men tiden är bokad :D

Nej nu ska jag gå och slänga på mig lite smink.

Glad påsk


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS till magen! :O)

2009-04-10 @ 11:07:22
URL: http://choqlat.wordpress.com
Postat av: Heidi

Tack så mycket!

2009-04-10 @ 20:28:17
URL: http://sarajarvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0