VAB

Har varit hemma i dag med lilla Alva som är sjuk, hon hade feber i går och i dag på dagen så har hon varit helt ok. Men nu i kväll blev hon gnälligare. Så vaknade hon för sen stund sen och bara skrek. Hon sa att hon hade ont i magen. Men jag tror att hon har ont i halsen eller så är det dom bakre tänderna som är på G. Vet inte riktigt, men kanske att man får ringa familjeläkaren i morgon om hon inte är bättre.

SÅ i morgon är jag och Micke hemma båda två.

Få se hur mycket fk kommer att gnälla över att jag var hemma med Alva en söndag. Dom verkar inte få in det i skallen att både jag och Micke jobbar helg. Rent logiskt sätt så blev jag hemma med henne eftersom Micke jobbade tio timmar i dag och jag skulle ha jobbat fem timmar. Men dom är ju i bland helt pantade.

Nehe dags att gå och bytta om till "nattkläder" och ev slänga i en film i dvd´n. Jag har ju en del filmer att se. Kanske att det blir P.s I love You eller Bucks list. Den som lever får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0