Rubrik var det här...*suck*

Älskade snorris har kommit hem, och jag fick en jätte fin handväska av henne. Tusen tack snorr=)

Sen var en kompis över med sina söta barn i går. Alva och Engelie lekte hur bra som helst tillsammans så vi sa det att vi måste träffas fler gånger. Vi har tio minuters gångväg tillvarandra men det blir aldrig av att vi träffas. Men nu ska vi verkligen ta tag i den saken.

Jag kuskar med bussen hit och dit och det går skit bra, nu tycker jag att det är bara trevligt att åka buss. Det gör mig inget heller att jag får i bland vänta fån kl ett till halv tre innan jag börjar färden hemmåt.

I morgon har vi våningsmöte på jobbet. Det är min tur så jag har tänkt mig att jag ska baka chokladmuffins med nougatfyllning sen ska jag ha smält blockchoklad på topp. Hoppas att dom blir så goda som det låter av beskrivningen.
Om dom blir bra så blir det nog favorit i repris;)

(Karolin jag lovar att jag ska spara en till dig och du ringer i morgon och frågar om tider)

På lördag var det tänkt att vi ska fara i väg och fiska. Min far, min syster och min lilla familj. Som det verkar nu så har dom lovat fint väder. T.om mellan femton och tjugo grader.

Nehe ska väl gå och lägga mig och se på tv innan jag somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0