Friday I´m in love

Jaha nu var det ett tag sen igen.

Jag har funderingar på att skaffa mig ett nytt jobb....men jag vet inte riktigt vad?! suck är det ngn som har förslag på vad man kan pyssla med om dagarna.

Har haft kort vecka jobbat bara två dagar, men nästa vecka blir en riktig häst vecka med två delade turer på raken.
Jaja men det är inte förens nästa vecka som sagt.

I morgon bär det i väg till Nora på namngivningsfest, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Det är släkt som jag inte umgås med. Men men tackade ja i allafall, kan i allafall bil trevligt.

Sen på söndag ska vi fira syster som fyller år på onsdag.

Jag var i allafall och klippte mig i onsdags och jag blev riktigt nöjd för en gångs skull.....det är inte så ofta jag blir nöjd utan jag brukar bara godta hur dom klipper mig.

Nehe ska väl gå och knoppa eftersom jag ska upp tidigt i morgon.

<---- Min älskade sambo                     Kaffe:D


<-------- Nyfrisserad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0