080918

Äntligen är jag ledig i tre dagar. Och jag är faktiskt glad att vi bestämmde oss för att inte gå på After work i morgon, för som jag sagt tidigare så tycker jag inte om BMB. Usch!

I stället ska vi till ett par kompisar och äta, så ska "grabbarna" få ta sig några öl.

Men i morgon förmiddag skulle snorris komma förbi, jag hade tänkt mig att vi skulle gå ner till parken och sen ner på stan och handla lite öl.

Nästa torsdag öppnar Gallerian i sala. Det är faktiskt riktigt bra butiker som kommer att campera där t.ex H&M, Kicks, Waynes, Ur och penn och Eurosko. Om man vill ha fullständiga uppgifter om vilka som kommer kan man kolla på http://www.salatorg.se/

Sitter och tittar på lyxfällan och jag förstår inte hur folk kan vara så blinda och köpglada. Tycker synd om dom.

Det är samma med dom som väntar på pengar från försäkringskassan. Det är nästan så att jag har god lust att köpa regnkäder till en nio årig tjej. Hennes pappa har inte råd att köpa det till henne.

Nehe ska kika vidare på tv och vänta på att min syster ska ringa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0